GSuite на ПУ

G Suite приложения

Солиден набор от инструменти за работа

С тези инструменти в офиса ще можете да свършите повече работа и същевременно да се забавлявате. Ще сте във връзка с вашите колеги и работни документи по всяко време и от всяко място, независимо дали сте на бюрото си или в движение. С G Suite вашия персонал се концентрира върху предоставянето на добавена стойност, вместо да се бори със софтуерни проблеми и администрация.

Защо да използвате G Suite?

G Suite включва десетки функции, които гарантират, че данните ви са на сигурно място и са под ваш контрол. Автоматично създаване на резервни копия, криптиране, двустепенно удостоверяване са функциите включени в пакета, които предпазват служителите ви от скъпо струващи грешки.

Системните администратори могат лесно да управляват разрешенията за споделяне на папки, документи и достъп на други данни и допълнителни настройки от контролния панел на G Suite.

С G Suite никога повече няма да сте “завързани” за вашия настолен компютър. Наслаждавайте се на свободата на достъп до електронната си поща, календара, документите и сайтовете от всяко интелигентно устройство (PC, Mac, таблет, смартфон), по всяко време. Всичко, от което се нуждаете е връзка до Интернет.

Това корпоративно решение, помага на компанията и на нейните партньори да си сътрудничат по-често срещаните задачи. Проектните екипи могат да бъдат разположени в една и съща стая или на другия край на света и това по никакъв начин не намалява ефективността им на работа.

Този пакет от инструменти не е само за спестяване на време, той също е и за забавление. Работата върху презентация с чуждестранен колега, използвайки видео приложението “Google Hangouts”, всъщност прави работата забавна. Щастливите служители вършат повече работа с по-малко оплаквания.

Различните видове файлове могат да се създават и редактират от множество хора в реално време. Служителите не се притесняват за управление на множество версии на един и същ файл. Google драйв осигурява на всички в отдела най-новата версия на всеки документ.

С G Suite можете да забравите за закупуване на компютърен хардуер и софтуер. Предлаганите от нас облачни приложения не се нуждаят от компютърни актуализации, подмяна на хардуер или електричество. Винаги работите с най-новата версия на G Suite. Данните ви се съхранява в един от енергийно-ефективни центрове за данни на Google.

Не е ли страхотно да използвате услуга, която ще намали общите ви разходи (софтуер, хардуер, сървъри, труд) и същевременно ще сведе до минимум въздействието на бизнеса Ви върху околната среда.

Какво е включено в пакета?

Комуникирай​
Съхранявай​
drive
Управлявай​
vault
admin
Съвместна работа с колеги и партньори

Gmail

  • Персонализирана електронна поща (@uni-plovdiv.bg);
  • Неограничено пространство за всяка пощенска кутия;
  • Съвместим с Microsoft Outlook и други имейл клиенти;
  • Без реклами, 24/7 поддръжка и много още.

Gmail работи на всеки компютър или мобилно устройство с връзка до Интернет. Офлайн режимът ви дава възможност да продължи да работи дори и когато не сте включен към глобалната мрежа. Независимо дали сте на бюрото си, в среща  или в самолет, имейлът ви е винаги с вас. 

Gmail има за цел да ви направи по-продуктивни. Мощното търсене ви позволява да намерите всичко, а етикетите и филтрите ви помагат да бъдете организирани.

Вашата пощенска кутия не е само място за съобщения, тя е връзката ви с хората. Текстов, гласов и видео чат ви позволява да разберете кой е онлайн и да се свържете с него незабавно. Разполагате със снимки на контактите ви, последните обновявания и споделени документи до всеки имейл.

Предоставя персонализирани имейл адреси за вашата организация, към вашия домейн: you@uni-plovdiv.bg

Gmail работи отлично с повечето известни мобилни телефони: Android, iPhone/iPad, BlackBerry и Windows телефони и позволява получаване и изпращане на имейл от всяко устройство с Интернет браузър.

Възможността на Chrome браузъра за работа в офлайн режим с Gmail ви позволява да четете и пишете писма без наличие на връзка с Интернет. Съобщенията, които създавате ще бъдат изпратени, a пощата ви синхронизирана, при следващото свързване с Интернет.

Размерът на пощенската кутия в G Suite for Education е неограничено за всеки отделен потребител. Това означава, че можете да запазите всички важни имейли и едва ли ще ви се наложи някога да губите време за триене на писма с цел освобождаване на място.

Ако използвате имейл клиент като Microsoft Outlook®, Apple Mail, или Mozilla Thunderbird, можете да продължите да го използвате с Gmail. Gmail поддържа POP и IMAP, като предлага и синхронизация на G Suite с Microsoft Outlook.

Календар

Бъдете в постоянна връзка с вашия екип с интегрирани онлайн календари, предназначени за екипна работа.

Прекарвайте по-малко време за планиране и повече време за изпълнение със споделени календари, които се интегрират безпроблемно с Gmail, Drive, Контакти, сайтове и Hangout, така че винаги да знаете какво следва.

Организирайте деня си с Google Календар. Той ще ви напомня за всяко събитие, като ви изпраща бележка на вашия телефон или електронна пощенска кутия. Прикачвай файлове или документи от Google драйв към събитието, за да имате всичко, което ви трябва, когато срещата започне. 

Възможността за споделяне на календари ви помага да намерите време за колегите, с които работите, а опцията за ‘умно’ планиране предлага време, което е удобно за всички.

Създайте календар със събития и го вградете във вашата Интернет страница или настройте времеви слотове, за да може вашите потребители да изберат най-удобното време за тях.

Google Calendar за Chrome ви позволява да виждате своя график и да отговаряте на покани, дори и когато работите офлайн. Вашият календар и отговорите на покани ще бъдат синхронизирани при следващото ви свързване с Интернет.

Изключително лесно е да се синхронизира вградения календар на често използвани мобилни устройства като Android и iPhone/iPad с вашия Google Calendar. Другата възможност е да влезете в своя календар от всяко устройство с Интернет браузър.

Ако използвате десктоп-базирано приложение за календар, напр. Microsoft Outlook®, Apple iCal или Mozilla Sunbird, можете да продължите да го използвате като го настроите да се синхронизира автоматично с вашия Google Calendar.

Създайте удобни за вас напомнящи съобщения в инбокса си или на мобилното си устройство, съдържащи всички необходими детайли за предстоящите ви срещи и събития.

Ако имате асистент, който се грижи за управлението на вашия календар, можете да направите работата му още по-лесна, като му делегирате достъп. Това ще му позволи да създава събития, да отговаря на покани от ваше име и да управлява вашия график.

Google Drive

Съхранявайте, синхронизирайте и споделяйте файлове лесно. Работете заедно по-добре.

Съхранявайте всички работни файлове на сигурно място в Google Drive онлайн сторидж. Имате достъп до тях винаги когато ви потрябват, посредством вашия лаптоп, компютър, таблет или смарт телефон.

Google драйв ви дава достъп до работните ви файлове от всяко място, посредством Mac, PC, мобилни устройства и през уеб. Просто изтеглете драйв на вашия Mac или PC за синхронизиране на файлове от компютъра ви към облака. Обновете файл на едно устройство и промените се запаметяват автоматично в драйв и на другото устройство, така че да имате най-актуалната версия на вашите файлове навсякъде, където имате нужда от тях.

Дава възможност за споделяне на файлове или цели папки с физически лица, целия екип и дори клиенти и партньори. В Документи (Docs), Таблици (Sheets) и Презентации (Slides) много хора могат да работят на един и същ документ едновременно.

Можете да споделяте документи или цели папки с определени членове на вашия екип, с целия си екип или дори с клиенти и партньори. В редакторите Docs, Sheets и Slides можете да работите няколко души едновременно, върху един и същи документ.

Ако използвате Chrome, можете да включите Drive офлайн, за да създавате, редактирате и коментирате по документи, презентации и чертежи, както и да преглеждате електронни таблици, когато нямате връзка с интернет.

Можете да визуализирате над 30 типа документи направо в своя браузър, вкл. изображения, HD видео, Adobe Illustrator и Photoshop документи, дори и ако вашето устройство няма съответния софтуер за работа с този тип файлове.

С Google Docs е лесно да импортвате свои съществуващи файлове и да да ги конвертирате в друг формат, за по-лесна редакция и споделяне. Optical character recognition (“OCR”) ви позволява да изваждате текст, който можете да редактирате от PDF файлове и дори от изображения.

Можете лесно да свалите своите документи в повечетo познати формати (вкл. Майкрософт), или да ги запомните в PDF формат, или на своят хард диск.

Можете не само да визуализирате своите файлове от мобилното си устройство. Можете да редактирате и да споделяте с други в реално време от своето устройство с Android или всяко друго устройство с Интернет браузър.

Google Документи

С приложенията за офисна работа включени в G Suite можете да пишете, редактирате и работите съвместно, където и да сте. Разполагате с всичко, което ви трябва, от работа с текстови документи и таблици до създаване на красиви презентации. Безплатно.  

Създавате и редактирате текстови документи в браузъра. Не се изисква специален софтуер, инсталиран на компютъра. Много хора могат да работят върху един и същ документ по едно и също време, и всяка промяна се записва автоматично.

Използвайки Google документи, можете да спестите от закупуване на лицензи за аналогични приложения за текстообработка. 

Работи с Word

Отваряйте, редактирайте и запазвайте файлове на Microsoft Word чрез разширението на Chrome или приложението [виж още…]

Можете да създавате таблици през браузър. Не се изисква специален софтуер. Можете да правите всичко, от прости списъци със задачи до анализ на данни с диаграми, филтри и осеви таблици.

Работи с Excel

  • Отваряйте, редактирайте и запазвайте файлове на Microsoft Excel чрез разширението на Chrome или приложението.
  • Преобразувайте файлове на Excel в електронни таблици в Google и обратно.
  • Повече не се притеснявайте за файловите формати [виж още…].

С Google Презентации можете да създавате, редактирате, работите съвместно където и да сте. Безплатно.

Множество хора могат да работят по едно и също време, така че всеки да има винаги най-новата версия.

Работи с PowerPoint

  • Отваряте и редактирате или запазвайте файлове на Microsoft PowerPoint. 
  • Преобразувайте файлове на PowerPoint в презентации в Google и обратно.
  • Повече не се притеснявайте за файловите формати [виж още…].

Създаване на форми за проучвания и въпросници без допълнителни разходи. Съберете всичко в една електронна таблица и анализирайте данните в Google електронни таблици [виж още…].

Създаване, редактиране и споделяне на текстови документи, електронни таблици, презентации и форми през вашия iPhone, IPAD или Android устройство, без значение къде се намирате.

Можете да работите дори когато сте офлайн (без достъп до Интернет), използвайки Chrome за Mac или PC.

Можете да работите в един и същ документ с колеги или партньори извън компанията. Виждате какво записват другите в реално време, общувате през вградения в документите чат или задавате въпроси чрез коментари.

Проследяване на промените, направени в документите и връщане обратно на версия, която изберете. Предишните версии се поддържат неопределено време и те не се отчитат от вашето място.

Импортиране на вашите документи към Google документи, за да можете веднага да ги редактирате.

Поддържат се всички популярни формати, като:

  • Текстови документи: .doc (по-нови от Microsoft® Office 95), .docx, .docm .dot, .dotx, .dotm, .html, plain text (.txt), .rtf, .odt
  • Електрони таблици: .xls (по-нови от Microsoft® Office 95), .xlsx, .xlsm, .xlt, .xltx, .xltm .ods, .csv, .tsv, .txt, .tab
  • Презентации: .ppt (по-нови от Microsoft® Office 95), .pptx, .pptm, .pps, .ppsx, .ppsm, .pot, .potx, .potm, .odp

Експорт към всички популярни формати: .docx, .xlsx, .pptx

Google Hangouts

Среща лице в лице с колеги и клиенти

Свържете се с хората, от които зависи вашия бизнес чрез HD видео, глас или текст. Можете да спестите пари и време за пътуване и в същото време да се радвате на всички предимства на лична среща.

С Hangout можете да организирате групов чат, който много лесно може да се превърне във видео или гласов разговор. Запознайте се лице в лице с  вашите колеги или клиенти от всяка точка на света само с едно щракване на мишката. Hangout може да се използва през вашия компютър, лаптоп, смарт телефон или таблет.

Вашият Hangouts се синхронизира между устройства, така че можете да се включите в разговор, там където сте спрели в момента или докато сте в движение. Назначете видео разговор през Календара, започнете чат от пощенската си кутия или работете едновременно върху файл от драйв по време на видео среща – по този начин ще свършите своя списък със задачи по-бързо.

Независимо дали работите с международен екип от хора или интервюирате кандидат за работа, Hangouts ви позволява да се свържете с тях, без да губите време за пътуване или пари за специализиран хардуер. Това е едно от онези добри неща, с които бихте искали да стоите в една и съща стая.

Провеждане на видео разговори с до 25 човека в рамките на вашата организация или извън нея. Екранът автоматично се фокусира върху всеки, който говори, а интелигентното заглушаване елиминира фоновия шум.

Google Sites

Лесни за направа уеб сайтове за вашите екипи

Създайте интранет сайт за вашата фирма, проектен сайт за вашия екип или портал за клиенти с помощта на Google Sites. Всичко се изгражда без писане на нито един ред код.

Можете да изградите вътрешен портал (интранет) без написването на един ред код. Това е толкова лесно, колкото написването на текстови документ. И за да спестите още повече време, можете да избирате от стотици предварително създадени шаблони.

Използвайте вашия сайт за организация на всичко, от календари до документи, презентации или видео. Вграденото в сайта Google търсене, ще ви помогне да намерите лесно това, което търсите.

Споделете вашия сайт с екипа си, цялата компания или дори с клиент, или партньор с натискането на само един бутон. Вие контролирате кой може да вижда и кой може да редактирате сайта ви и винаги можете да промените настройките по-късно.

С Google сайтове можете за изградите вътрешен портал без да се наложи да напишете един ред програмен код.

Google Sites ви позволява да зададете достъп на различни хора до различните страници на всеки един от сайтовете, които използвате.

Тази възможност ви позволява да разрешите достъп на ваш партньор или доставчик до определена част от вашия сайт или пък да създадете цялостен вътрешен портал, предлагащ съответното ниво на достъп на всеки от отделите вътре във вашата организация.

Автоматизирайте своя документооборот чрез интеграция на Apps Scripts в Google Sites. Вече можете да използвате G Suite Scripts в своите страници, за да стартирате определени действия като изпращане на имейл или създаване на покана в Google Calendar.

Тези скриптове предлагат лесен начин за автоматизиране на задачи между различни Google продукти и услуги на трети страни.

Google сайтове използват интуитивен редактор за създаване и актуализиране на статиите. Всичко това става толкова лесно, колкото написването на текстови документ. В сайта можете да поставяте всякакви джаджи от документи до видео клипове, изображения, споделени календари и други.

Google Vault

Добавете архивиране към G Suite

Vault е опционално приложение, което добавя възможности за управление на информацията, архивиране и откриване.

Определяте политики за съхранение, които прилагате автоматично към вашата електронна поща и чат съобщения. 

Вашите имейл и чат съобщения се архивират и съхраняват в съответствие с вътрешната ви политика, като по този начин се предотвратява непреднамерено изтриване.

Изготвяне на отчети за потребителската активност и действия в архива. Търсения, разгледани съобщение, експорт и други. 

Експортирайте съобщенията, извлечени чрез Google търсене към стандартни формати за допълнителен преглед. Можете да експортирате данните на всеки потребител.